Swim and Sing

Swim & Sing in Zwembad De Boskoele

Gorssel, 15 augustus Zwembad De Boskoele en Stichting IJsselwijs slaan de handen ineen voor een unieke muzikale samenwerking. Op donderdag 15 augustus vanaf 19.30 uur kunnen zangliefhebbers van alle niveaus zich verzamelen in zwembad de Boskoele te Gorssel van 19.30 tot 21.00 uur voor een avond vol samenzang en gezelligheid.

Swin & Sing is een laagdrempelige en ontspannende zangevenement waar iedereen welkom is, ongeacht zangervaring. Of je nu een doorgewinterde zanger bent of denkt dat je de juiste toon niet kunt raken, bij Swim & Sing gaat het vooral om het plezier van samen zingen. De prachtige locatie van zwembad De Boskoele vormt het perfecte decor voor een inspirerende en vrolijke zangavond.

Een Feest van Muziek met de voetjes in het water

Swim & Sing wordt georganiseerd door Stichting IJsselwijs en zwembad de Boskoele. Deze avond is onder de bezielende leiding van Juliette Dumoré – dirigent, pianist en zangcoach – zij verandert het inloopkoor binnen no time in een harmonisch geheel. Juliette’s unieke zangmethodiek “6 koorkleuren” zorgt ervoor dat het koor moeiteloos van klank kan veranderen, wat elke sessie tot een muzikaal feest maakt.

Energie en Verbinding

Het zingen activeert niet alleen je lichaam en ademhaling, maar geeft je ook een flinke dosis energie. Een deelnemer vertelde zelfs dat ze na afloop genoeg vitamine Z (zang) had gekregen om een hele maand gelukkig te zijn!

Iedereen is Welkom

Je hoeft niet in je zwemkleding te komen, maar je mag wel! Staat watertrappelend zingen op je bucketlist? Dan is dit je kans! Er zijn ook voldoende stoelen beschikbaar om te genieten en of wil je liever alleen met de voetjes in het water? Ook dat is oké.
Een Swim & Sing zonder zangers is simpelweg onmogelijk, dus nodigen we iedereen van harte uit. Breng je vrienden, buren, ouders, medekoorleden, kinderen of zelfs je liefste grootouders mee. Hoe meer zielen, hoe meer zangplezier! Samen zingen zorgt voor verbinding en vreugde, precies wat we met deze samenwerking willen bereiken.

Voor meer informatie en aanmelden, bezoek de website van Stichting IJsselwijs of Zwembad De Boskoele. Mis deze unieke kans niet om samen te zingen in een ontspannen en vrolijke omgeving!

Geef je wel van te voren op

Voor dit evenement hanteren wij een minimaal aantal deelnemers, dus geef je zo snel mogelijk van te voren op via: zwembad@zwembaddeboskoele.nl of info@stichtingijsselwijs.nl o.v.v. je naam, mailadres en telefoonnummer.
Entreeprijs is € 10,- (dit kan vooraf afgerekend worden bij de kassa aan het zwembad of op de avond zelf).

Contactinformatie:

Stichting IJsselwijs